reklama

Ako sa správať k celebritám a neubližovať im.

Celebrity žijú vo zvláštnom svete, ktorý sa volá Časová Tieseň. Je to krajinka ozvučená melódiami mobilného telefónu a nasvietená žiarou reflektorov. Keďže oni sami nerešpektujú svoje rozhodnutia, dohodnúť si s takou celebritou stretnutie je zábavná hra. Vždy, keď mám v diári v kolonke odfotiť také číslo, zviera sa mi žalúdok, pretože

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu

s veľkými menami sú veľké problémy.

V prvom rade, keď vytáčate číslo televíznej celebrity, musíte byť pripravený na čokoľvek. Prekvapiť môže napríklad tým, že pomerne často vám telefón zdvihne. Ale takmer určite práve nemôže hovoriť. "Zavolajte mi neskôr" -povie príjemným hlasom, pripomínajúcim rozhlasovú reklamu a zloží. Čo je pochopiteľné, pretože celebrita veľkú časť svojho života trávi v divadle alebo v dabingovom štúdiu. Vonkoncom to nie sú miesta vhodné na telekomunikáciu. V takom divadle Astorka, v tom starom, počuť v hľadisku aj spláchnutie záchoda. Čo musí byť pre herca mimoriadne trápna situácia. A čo potom zvonenie telefónu. Zavoláte teda neskôr a celkom zbytočne vyhodíte zasa pár mincí do vzduchu, pretože ak zdvihne, na ničom sa nedohodnete. Nemá pri sebe diár alebo práve šoféruje. Keď už na celú situáciu celkom zabudnete, tak o dva dni, ozve sa. "Vyhovovalo by vám to vo štvrtok o pol jedenástej?" Skôr to nebude, pretože dovtedy spí. Tak jej vysvetlíte svoj koncept. Súhlasí! Má vyvinutú predstavivosť, keďže pracuje ako médium. Veľmi ochotne spolupracuje na všetkom hravom a tvorivom a istotou vás bude ťahať do prírody. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Často zneužívam týchto ľudí, aby sami vymysleli, kde chcú byť odfotení. Vtedy sa o nich dozviem viac. Herecká osobnosť má zväčša chalupu na Záhorí, psa a najlepší recept na kapustnicu v celom divadle. Navrhuje tie najneobyčajnejšie lokácie na fotenie. Vždy buď divadelné kaviarne, hrad či blízky park. Najradšej zo všetkého pod stromom. V jednu nedeľu som vytiahla na hrad Juraja Nvotu aj s bicyklom. Veľmi sa mi páčil ako dedinský poštár Jakub v Ružových snoch. Presvedčila som ho, aby si s bicyklom vyskočil na múrik, ktorý je síce z jednej strany vysoký asi len meter, no na druhej strane siaha do hĺbky piatich. Za ním bola len panoráma Bratislavy. Robil na bicykli rôzne kúsky a dal sa nahovoriť aj na jazdu s rozpaženými rukami. Nevyhnutne začal balansovať. Našťastie, keď už už padal, odrazil sa od bicykla, ten sa zrúlil dolu, ale on sa udržal na múriku. Na kolese bola riadna osmička a mrzelo ma to. On ostal pokojný a usmiaty.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Naopak, sú typy, ktoré nie sú tak priateľské. Keďže oni sami alebo ich deti veľmi kvalitne fotografujú, nemajú o fotografoch vysokú mienku. Jedna zcestovaná osobnosť sa so mnou povadila, lebo nechcela zísť dolu schodmi, ku oknu. Dopredu mala predstavu o svojom portréte, ako stojí hore a opiera sa o zábradlie. Svetelne sa to nedalo zvládnuť, ďalej od okna bola tma, svetlá som nemala a blesk sa nehodil. Došlo k dlhej a nepríjemnej výmene, po ktorej ma ten človek chytil za rameno a povedal niečo také, že mám prísť neskôr, keď sa to naučím. Mohla som len povedať zbohom a zvrtnúť sa na podpätku. Celebrita sa na druhý deň môjmu šéfovi (!) ospravedlnila, navrhla nový fototermín, prišla načas a ochotne spolupracovala. Po takej skúsenosti netúžite osobnosť vykresliť krajšie a nájsť pre ňu to najlichotivejšie svetlo, preto by som fotku nerada uvádzala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tie chaty a chalupy, čo som spomínala, sú inak veľmi vhodným miestom na stretnutie. Celebrita sa tam cíti dobre a pre mňa je to nové neprebádané miesto. No občas nejaký herec prekvapí a navrhne napríklad bazén. Každý čudný nápad rada využijem. Pre jeden mienkotvorný denník som vyzliekla Mariána Labudu do plavok. Bola to smiešna situácia, pre obidvoch. Skákal do vody šípky a ponáral sa z otvorenými očami. Fúkal bublinky pod hladinou, na hlavu si nechal nasadiť froté turban. Mne sa páčilo, ako sa uvoľnil a jemu zasa moje nadšenie.

Nebojte sa známy model nahovoriť na hlúposť. Neprekvapí ho. Ak niekto hráva v surrealistických divadelných hrách, môže prekvapiť jedine on vás.

Ivana Lipovská

Ivana Lipovská

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

fotografka Zoznam autorových rubrík:  O fotografovaníO niektorých ľuďochTiež o fotografovaní

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu